زیباترین موزیک های ایران

موزیک های پاپ ایران

زیباترین موزیک های ایران

موزیک های پاپ ایران

برای سلامتی روح و روان خود اهنگ گوش میکنیم

  • ۰
  • ۰


آهنگ جدید هوروش بند به نام ادامه میدمت
ادامه میدمت موزیک جدید هوروش بند با کیفیت بالا
از جناب موزیک با دو کیفیت 320 ، 128
Download The New Hoorosh Band Song Edame Midamet
لینک پرسرعت دانلود آهنگ ادامه میدمت + پخش آنلاین

 

عکس کاور آهنگ جدید هوروش بند به نام  ادامه میدمت عکس جدید هوروش بند

 

متن آهنگ هوروش بند ادامه میدمت

 

بازم خاطره هامون اومد یادم چه قشنگ بود اون روزا با هم

من تو ی گیتار و ی آهنگ

اون شب باد میزد لای اون موهات کی تورو قد من میخواست

کی تورو قد من میخواست

از اون شبی که تو رفتی من چشام به دره

چقد ببینم عکساتو که خوابم ببره

  از اون شبی که تو رفتی من چشام به دره

آخه مگه چن تا دل توو سینه ی ی نفره

باز خوابم برد توو ساحل چشای روشنت

توو فکر خودم ادامه میدمت بازم میام به دیدنت

بازم با تو دوباره دریا رو هوس کردم

کی تورو با کسی عوض کردم تو مکن از توو دلت پرتم

از اون شبی که تو رفتی من چشام به دره

چقد ببینم عکساتو که خوابم ببره

  از اون شبی که تو رفتی من چشام به دره

آخه مگه چن تا دل توو سینه ی ی نفره


دانلود

  • ۹۸/۰۳/۲۱
  • ظفر شهریاری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی