زیباترین موزیک های ایران

موزیک های پاپ ایران

زیباترین موزیک های ایران

موزیک های پاپ ایران

برای سلامتی روح و روان خود اهنگ گوش میکنیم

  • ۰
  • ۰

امین رفیعی ناز شصتت

هم اکنون دانلود کنید و گوش دهید ترانه جذاب و زیبای امین رفیعی به نام ناز شصتت

Exclusive Song: Amin Rafiee | Naaze Shastet With Text And Direct Links In UpMusic

photo 2023 01 24 17 21 56 دانلود آهنگ امین رفیعی ناز شصتت

 

──┤ ♩♬♫♪♭ ├───

این کوه آهنی که میبینی
میریزه با یه اشاره
من دیگه سَد نیستم سره رات
نود درصد از مغزم زیره فشاره
که تو کجا میری ، با کی میگردی
تو منو همیشه از خودت شاکی میکردی
یادته سره هیچ و پوچ همیشه .
توو خونه چه گرد و خاکی میکردی
خوب ول کردی رفتی نازه شصتت
هر جا میری حال کن
ولی از خودت اینو سوال کن
کی بد بود من ؟ ، تو اینطوری خیال کن ، باشه
خوب ول کردی رفتی نازه شصتت
هر جا میری حال کن

 دانلود آهنگ امین رفیعی ناز شصتت
ولی از خودت اینو سوال کن
کی بد بود من ؟ ، تو اینطوری خیال کن
اصلاً من بد ، تو خوبی
ولی قسمه راستم تو بودی
ترسم همین بوده یهویی
بزنی زیره حرفایی که زده بودی
خوب ول کردی رفتی نازه شصتت
هر جا میری حال کن
ولی از خودت اینو سوال کن
کی بد بود من ؟ ، تو اینطوری خیال کن ، باشه
خوب ول کردی رفتی نازه شصتت
هر جا میری حال کن
ولی از خودت اینو سوال کن
کی بد بود من تو اینطوری خیال کن

──┤ ♩♬♫♪♭ ├───

امین رفیعی ناز شصتت

                                                                                                            دانلود آهنگ

  • ۰۱/۱۱/۰۴
  • ظفر شهریاری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی