زیباترین موزیک های ایران

موزیک های پاپ ایران

زیباترین موزیک های ایران

موزیک های پاپ ایران

برای سلامتی روح و روان خود اهنگ گوش میکنیم

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ امیر عظیمی دلبستگی

همینک ترانه جذاب و زیبای دلبستگی با صدای امیر عظیمی از آپ موزیک دانلود کنید و گوش دهید

Exclusive Song: Amir Azimi – Delbasteghi With Text And Direct Links In UpMusics.Com

hrtsd دانلود آهنگ امیر عظیمی دلبستگی

 

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

متن آهنگ :

دلبستگی هایی که باهامه وابسته چشمای مشکیتن ♫♪♭
احساس من رو خوب میفهمی چشمای تو دارن دروغ میگن !!!
من زیر چتر مژه هات میرم وقتی تو بارونی ترین ماهی !!!
دنیا حسادت داره به چشمات از بس که بی رحمانه زیبایی ♫♪♭
از حال این روزای من پیداس خوبم که تو خوبی و میخندی !!!
دیوونه بازیام شروع میشه وقتی تو موهاتو نمیبندی !!!
از حال این روزای من پیداس خوبم که تو خوبی و میخندی ♫♪♭

UpMusicTag دانلود آهنگ امیر عظیمی دلبستگی
دیوونه بازیام شروع میشه وقتی تو موهاتو نمیبندی ♫♪♭
از هر طرف میرم تو همرامی با تو همیشه هم مسیر میشم !!!
باور نکن حرفای مردم رو هرکی که گفته از تو سیر میشم !!!
هرجا که رفتی آخرش برگرد اینجا یکی هستش که دلتنگه ♫♪♭
اینجا یکی مغلوب چشماته دیوونه با تقدیر میجنگه !!!
از حال این روزای من پیداس خوبم که تو خوبی و میخندی !!!
دیوونه بازیام شروع میشه وقتی تو موهاتو نمیبندی ♫♪♭

 

 

                                                       دانلود

  • ۹۸/۱۱/۰۵
  • ظفر شهریاری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی