زیباترین موزیک های ایران

موزیک های پاپ ایران

زیباترین موزیک های ایران

موزیک های پاپ ایران

برای سلامتی روح و روان خود اهنگ گوش میکنیم

  • ۰
  • ۰

دانلود رایگان آهنگ جدید احمدرضا لطفیان به نام هستی

آهنگ جدید احمدرضا لطفیان به نام هستی 
هستی موزیک جدید احمدرضا لطفیان با کیفیت بالا 
از جناب موزیک با دو کیفیت ۳۲۰ ، ۱۲۸ 
Download The New Ahmadreza Lotfian Song Hasti 
لینک پرسرعت دانلود آهنگ هستی + پخش آنلاین

 

عکس کاور آهنگ جدید احمدرضا لطفیان به نام هستی عکس جدید احمدرضا لطفیان

 

متن آهنگ احمدرضا لطفیان هستی

 

دلم با تو خوشحاله حسم تورو دوس داره ی شروع تازه داره دلم به دلت میبازه  

من تورو دوس دارم تویی دل و دلدارم

تورو خیلی میخوامت و بدجوری من بی کارم

آهای تویی که دلمو میبری آهای تویی که عاشقم کردی خیلی سریع

آره دوست دارم نفسم یارم

من بودن به تو ی عمره میبالم

به تو میبالم که همش هستی همه ی هستیم دلو به من بستی

شادیت شده خوشحالیم ی دنده و لجبازیم

ما خوشیم با هم دوتایی توو عالم

هم صدا میشیم وقتی هوایی میشیم همه چیو میذاریم کنار بهم میایم

آهای تویی که دلمو میبری آهای

تویی که عاشقم کردی خیلی سریع

آره دوست دارم نفسم یارم من بودن به تو ی عمره میبالم

به تو میبالم که همش هستی

همه ی هستیم دلو به من بستی


دانلود

نظرات (۱)

  • جاوا فارسی
  • سلام وبلاگ خوبی دارین
    خوش حال میشم به سایت من هم سر بزنین.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی