زیباترین موزیک های ایران

موزیک های پاپ ایران

زیباترین موزیک های ایران

موزیک های پاپ ایران

برای سلامتی روح و روان خود اهنگ گوش میکنیم

  • ۰
  • ۰


  دانلود رایگان آهنگ جدید فرخ فرجی به نام  همه دنیامی 
 همه دنیامی موزیک جدید فرخ فرجی با کیفیت بالا 
از جناب موزیک با دو کیفیت ۳۲۰ ، ۱۲۸ 
Download The New Farokh Faraji Song Hame Donyami 
لینک پرسرعت دانلود آهنگ  همه دنیامی + پخش آنلاین

 

عکس کاور آهنگ جدید فرخ فرجی به نام  همه دنیامی عکس جدید فرخ فرجی

 

متن آهنگ فرخ فرجی همه دنیامی

 

هیجان داره قلب دیوونم واسه دیدن چشمات

میاد از دل و میشینه به دلم همه حرفات

سر عشق تو با همه دنیا آره بد میشم

میشم اونی که تو دلت میخواد نرو از پیشم نرو پیشم

تو هوامی تو دنیامی مثه سایه تو همرامی

به تو بدجوری وابستم همه دنیامی

تو هوامی تو دنیامی مثه سایه تو همرامی

به تو بدجوری وابستم همه دنیامی

دل من دیگه دل نمیشه وقتی عشق تو اینجا نیست

همه دنیا رو دوره کردم مثه تو توی دنیا نیست

دل من دیگه دل نمیشه وقتی عشق تو اینجا نیست

همه دنیا رو دوره کردم مثه تو توی دنیا نیست

تو هوامی تو دنیامی مثه سایه تو همرامی

به تو بدجوری وابستم همه دنیامی

تو هوامی تو دنیامی مثه سایه تو همرامی

به تو بدجوری وابستم همه دنیامی

هیجان داره قلب دیوونم واسه دیدن چشمات

میاد از دل و میشینه به دلم همه حرفات

سر عشق تو با همه دنیا آره بد میشم

میشم اونی که تو دلت میخواد نرو از پیشم نرو پیشم

تو هوامی تو دنیامی مثه سایه تو همرامی

به تو بدجوری وابستم همه دنیامی

تو هوامی تو دنیامی مثه سایه تو همرامی

به تو بدجوری وابستم همه دنیامی


دانلود

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی