زیباترین موزیک های ایران

موزیک های پاپ ایران

زیباترین موزیک های ایران

موزیک های پاپ ایران

برای سلامتی روح و روان خود اهنگ گوش میکنیم

  • ۰
  • ۰

آهنگ جدید سه برادر خداوردی به نام  دیش دیری دیرین ماشالا 
 دیش دیری دیرین ماشالا موزیک جدید سه برادر خداوردی با کیفیت بالا 
از جناب موزیک با دو کیفیت ۳۲۰ ، ۱۲۸ 
Download The New Khodaverdi Bros Song Dish Diri Dirin Mashallah 
لینک پرسرعت دانلود آهنگ  دیش دیری دیرین ماشالا + پخش آنلاین

 

عکس کاور آهنگ جدید سه برادر خداوردی به نام  دیش دیری دیرین ماشالا عکس جدید سه برادر خداوردی

 

 متن آهنگ سه برادر خداوردی دیش دیری دیرین ماشالا

 

کی از همه قشنگتره

دیش دیری دیرین ماشالا دیش دیری دیرین ماشالا

دیش دیری دیرین ماشالا دیش دیری دیرین ماشالا

کی از همه قشنگتره

من من من من

کی از همه عزیزتره

من من من من

کی از همه عاشقتره

من من من من

دیش دیری دیرین ماشالا دیش دیری دیرین ماشالا

دیش دیری دیرین ماشالا دیش دیری دیرین ماشالا

وای که دلم درد میکنه

کجای دلم درد میکنه

این ور دلم درد میکنه

اون ور دلم درد میکنه

سلام حاجی جم جون حاجی تو هی میگم قر بده ی کم

آخه من پیگیرتم 

کی تورو قشنگت کرده 

مست و ملنگت کرده

خوجل و موجل کی بودی لامصب

که شدم وابستت

جانا بریم کوچه بغلی

با ما فقط به پا لو نری

که صداای همه ی همسایه ها

بره بالا بالا بالا بالا

بالا بالا بالا بالا

هی بگن اینورش کن اونورش کن

 اینورش کن و اونورش کن

هی تو میری با کی

میخوای ترجمش کنم خارجکی

ماشالا ماشالا ماشالا  آی ماشالا

ماشالا ماشالا ماشالا آی ماشالا

سه برادر خداوردی

کی تورو قشنگ کرداهه 

جان جانا

مستو ملنگ کرداهه

جان جانا

کی تورو قشنگ کرداهه 

جان جانا

مستو ملنگ کرداهه

جان جانا


دانلود

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی