زیباترین موزیک های ایران

موزیک های پاپ ایران

زیباترین موزیک های ایران

موزیک های پاپ ایران

برای سلامتی روح و روان خود اهنگ گوش میکنیم

  • ۰
  • ۰

دانلود رایگان آهنگ جدید فرهبد به نام با تو تمومه با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید فرهبد به نام  با تو تمومه با لینک مستقیم
دانلود موزیک جدید و بسیار زیبای فرهبد به نام  با تو تمومه با کیفیت بالا
Download The New "Farahbod " Song " Ba To Tamoome"
از جناب موزیک با دو کیفیت ۳۲۰ ، ۱۲۸
لینک پرسرعت دانلود آهنگ  با تو تمومه + پخش آنلاین

 

عکس کاور آهنگ جدید فرهبد به نام  با تو تمومه عکس جدید فرهبد

 

متن آهنگ فرهبد با تو تمومه

 

بذار رد شن همه از دور ما عاشق بمون با من گلم باز

بذار یادت بدم دستامو بازم سفت بگیر

با من بشه این قصه آغاز

 بمون تا آخرش شاید که دنیا باورش شد طعم رفتن

بمون سخته نباشی سخته

از تو دور بمونم تلخه کندن 

با تو باور میکنم هرچی دروغه تو بری تمومه این روزا غروبه

با تو میشه قصه شد توی خیابون

 بازم اون خورشید چشماتو بتابون

با تو باور میکنم هرچی دروغه تو بری تمومه این روزا غروبه

با تو میشه قصه شد توی خیابون

 بازم اون خورشید چشماتو بتابون

با تو تمومه دلخوشیمو دوره کردم نگو تمومه نه نرو دورت میگردم

ببین بهونه میگیره بی تو دلم باز

 بمون کنار تو قشنگه حس پرواز

با تو باور میکنم هرچی دروغه تو بری تمومه این روزا غروبه

با تو میشه قصه شد توی خیابون

 بازم اون خورشید چشماتو بتابون

با تو باور میکنم هرچی دروغه تو بری تمومه این روزا غروبه

با تو میشه قصه شد توی خیابون

 بازم اون خورشید چشماتو بتابون


دانلود

 

نظرات (۲)

آهنگ قشنگیه مرسی
  • کمیل علیزاده
  • باسلام خدمت مدیریت محترم
    سایت کمیل گرافیک جهت بهتر دیده شدن وبلاگ ها و وب سایت های  فرهنگی مذهبی طراحی بنر متحرک به صورت رایگان انجام میدهد.

    خوشحال میشویم در خدمت شما باشیم

    جهت سفارش به یکی از راه های ارتباطی زیر مراجعه کنید.

    1- email:komeilalizadeh12@gmail.com

    2- ID Telegram : komeil_59

    و یا از طریق بخش نظرات پیام خود را ارسال کنید.

    یاعلی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی