زیباترین موزیک های ایران

موزیک های پاپ ایران

زیباترین موزیک های ایران

موزیک های پاپ ایران

برای سلامتی روح و روان خود اهنگ گوش میکنیم

  • ۰
  • ۰

دانلود رایگان آهنگ جدید میلاد جوادی کما به نام عشق من


آهنگ جدید  میلاد جوادی کما به نام عشق من 
عشق من موزیک جدید  میلاد جوادی کما با کیفیت بالا 
از جناب موزیک با دو کیفیت ۳۲۰ ، ۱۲۸ 
Download The New Milad Javadi Koma Song Eshghe Man 
لینک پرسرعت دانلود آهنگ عشق من + پخش آنلاین

 

عکس کاور آهنگ جدید  میلاد جوادی کما به نام عشق من عکس جدید  میلاد جوادی کما

متن اهنگ میلاد جوادی کما  عشق من 

 

تو که میدونی چقد عزیزی واسم فقط تورو میشناسم واسه تویه احساسم

آره میدونی ی دیوونه میخوادت 

ی وقت نره از یادت دیوونه وار میخوامت

هرچی چشات بگن قبول حرفی ندارم عشق من هرچی میخوای بگو ولی بمون کنارم عشق من

هرچی چشات بگن قبول حرفی ندارم عشق من

هرچی میخوای بگو ولی بمون کنارم عشق من

وقتی فهمیدم تو هم منو دوس داری تو هم شبا بیداری دنیاتو پام میذاری

دیگه غیر از تو به هیشکی دل نبستم

چه کاری دادی دستم که تا آخرش هستم

هرچی چشات بگن قبول حرفی ندارم عشق من هرچی میخوای بگو ولی بمون کنارم عشق من

هرچی چشات بگن قبول حرفی ندارم عشق من

هرچی میخوای بگو ولی بمون کنارم عشق من


دانلود

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی