زیباترین موزیک های ایران

موزیک های پاپ ایران

زیباترین موزیک های ایران

موزیک های پاپ ایران

برای سلامتی روح و روان خود اهنگ گوش میکنیم

  • ۰
  • ۰

دانلود رایگان آهنگ جدید هوروش بند به نام خستم 


آهنگ جدید هوروش بند به نام خستم 
خستم موزیک جدید هوروش بند با کیفیت بالا 
از جناب موزیک با دو کیفیت ۳۲۰ ، ۱۲۸ 
Download The New Hoorosh Band Song Khastam 
لینک پرسرعت دانلود آهنگ خستم + پخش آنلاین

 

عکس کاور آهنگ جدید هوروش بند به نام خستم عکس جدید هوروش بند

 

متن آهنگ هوروش بند خستم

 

خستم از این زندگی که منو ول کرده آرزوهای منه دیوونه رو زده باطل کرده

خستم بی تو از آدمای شهر کاش تو بودی دستات منو آروم میکرد

بسه جون هردومون خسته شدم از این شبا کم نشو از زندگیم داغون شدم برگرد بیا

مگه میشه اون روزا رو تو الان یادت بره مگه آدم عشقشو میتونه عذابش بده

 بسه جون هردومون خسته شدم از این شبا کم نشو از زندگیم داغون شدم برگرد بیا

مگه میشه اون روزا رو تو الان یادت بره مگه آدم عشقشو میتونه عذابش بده

آدم شد کسی که تو پا گذاشتی رو گلوش آخر مرد پس زدی عشقشو نموندی پهلوش

فرق داشت تموم روزایی که با تو گذشت حرف این دلی که ندیدی آروم شکست

بسه جون هردومون خسته شدم از این شبا کم نشو از زندگیم داغون شدم برگرد بیا

مگه میشه اون روزا رو تو الان یادت بره مگه آدم عشقشو میتونه عذابش بده

بسه جون هردومون خسته شدم از این شبا کم نشو از زندگیم داغون شدم برگرد بیا

مگه میشه اون روزا رو تو الان یادت بره مگه آدم عشقشو میتونه عذابش بده


دانلود

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی