زیباترین موزیک های ایران

موزیک های پاپ ایران

زیباترین موزیک های ایران

موزیک های پاپ ایران

برای سلامتی روح و روان خود اهنگ گوش میکنیم

  • ۰
  • ۰

 

دانلود آهنگ جدید مرتضی دشتی به نام دیگه نیستی با لینک مستقیم
دانلود موزیک جدید و بسیار زیبای مرتضی دشتی به نام دیگه نیستی با کیفیت بالا
Download The New "Morteza Dashti" Song "Dige Nisti"
از جناب موزیک با دو کیفیت ۳۲۰ ، ۱۲۸
لینک پرسرعت دانلود آهنگ دیگه نیستی + پخش آنلاین

 

عکس کاور آهنگ جدید مرتضی دشتی به نام دیگه نیستی عکس جدید مرتضی دشتی

 

متن آهنگ مرتضی دشتی دیگه نیستی

دیگه نیستی دیگه نیستی دیگه نیستی دیگه نیستی

ذهنم از تو خالیه آخه تو نیستی دیگه من دلم ی حالیه آخه تو نیستی دیگه

آخه توو دنیای من تو شکل فردا دیگه نیستی آخه تو رویای من توو قاب حرفام دیگه نیستی

دیگه نیستی دیگه نیستی دیگه نیستی دیگه نیستی

دیگه نیستی که مدام واسم دروغ ببافی از دلو احساس نابت واسم قصه بسازی

قصه ای با رنگو بوی مثلا آسمونی تو نهایت دروغی خودتم خوب میدونی 

دیگه نیستی دیگه نیستی دیگه نیستی دیگه نیستی

دیگه نیستی که دلم رو جا بذاری توی تنهایی دستام بروت نیاری

تو ی قاب عکس خالی روی دیواری روزای غصه و دردو یادم میاری

دیگه نیستی دیگه نیستی دیگه نیستی دیگه نیستی

 

دانلود

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی