زیباترین موزیک های ایران

موزیک های پاپ ایران

زیباترین موزیک های ایران

موزیک های پاپ ایران

برای سلامتی روح و روان خود اهنگ گوش میکنیم

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید هارمو بند به نام  خاطره بازی با لینک مستقیم
دانلود موزیک جدید و بسیار زیبای هارمو بند به نام  خاطره بازی با کیفیت بالا
Download The New "Harmo Band" Song "Khatere Bazi"
از جناب موزیک با دو کیفیت ۳۲۰ ، ۱۲۸
لینک پرسرعت دانلود آهنگ  خاطره بازی + پخش آنلاین

 

عکس کاور آهنگ جدید هارمو بند به نام  خاطره بازی عکس جدید هارمو بند

 

متن آهنگ هارمو بند خاطره بازی

 

خاطره بازی میکنم بازم توو این حالو هوا خاطرات من بدون تو شده باد هوا

این روزا بجز خیالات تو کاری ندارم

نمیدونی که چه زجری داره این فاصله ها

بد نامم کردی منو رسوا کردی حیف من نمیدونی چیکار کردی منو زا به را کردی عشق من

توو توهم عجیبی دارم بی تو سر میکنم حیف من

لعنت به هر کی که غیر از تو بخواد باشه عشق من

صحنه سازی میکنم که دلم راضی بشه ولی قلب من نمیخواد که باهاش بازی بشه

من از این به بعد با کسی کاری ندارم  

دل من بازیچه نیست وارد هر فازی بشه

بد نامم کردی منو رسوا کردی حیف من نمیدونی چیکار کردی منو زا به را کردی عشق من

توو توهم عجیبی دارم بی تو سر میکنم حیف من

لعنت به هر کی که غیر از تو بخواد باشه عشق من

بد نامم کردی منو رسوا کردی حیف من نمیدونی چیکار کردی منو زا به را کردی عشق من

توو توهم عجیبی دارم بی تو سر میکنم حیف من

لعنت به هر کی که غیر از تو بخواد باشه عشق من

 

دانلود

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی