زیباترین موزیک های ایران

موزیک های پاپ ایران

زیباترین موزیک های ایران

موزیک های پاپ ایران

برای سلامتی روح و روان خود اهنگ گوش میکنیم

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید میثم شکری به نام  من هنوز با لینک مستقیم
دانلود موزیک جدید و بسیار زیبای میثم شکری به نام  من هنوز با کیفیت بالا
Download The New "Meysam Shokri" Song "Man Hanouz"
از جناب موزیک با دو کیفیت ۳۲۰ ، ۱۲۸
لینک پرسرعت دانلود آهنگ  من هنوز + پخش آنلاین

 

عکس کاور آهنگ جدید میثم شکری به نام  من هنوز عکس جدید میثم شکری

متن آهنگ میثم شکری من هنوز

 

تا بغض من وا شد تو هم رفتی خودم وا کرده بودم این درایی رو که تو بستی

من موندمو آوار این تنهایی این خونه

ببین بعد منم هیشکی کنار تو نمیمونه

میدونستم سرت گرمه ولی بروت نیاوردم هنو داغم ببین گیجم من از زخمی که از دستای تو خوردم

توو اغوش خودم بودی و باز فکر خیانت توو سرت بودش

همون اونجایی که زد بازم هواش بسرت مردم

نه نه من هنو با بغض میخوابم شاید این حال بد سر شه نه من میدونم بعد این روزا محاله

حال من ی ذره بهتر شه

نه من هنو با بغض میخوابم شاید این حال بد سر شه نه من میدونم بعد این روزا محاله

حال من ی ذره بهتر شه

دستامو ول کنو ی لحظه بگیر تا بدونی گم شدن چه حالیه شاید اینکه من بفهمم بهتره

تو چه باشیو نباشی پشت من که خالیه

میدونستم سرت گرمه ولی بروت نیاوردم هنو داغم ببین گیجم من از زخمی که از دستای تو خوردم

توو اغوش خودم بودی و باز فکر خیانت توو سرت بودش

همون اونجایی که زد بازم هواش بسرت مردم

نه نه من هنو با بغض میخوابم شاید این حال بد سر شه نه من میدونم بعد این روزا محاله

حال من ی ذره بهتر شه

نه من هنو با بغض میخوابم شاید این حال بد سر شه نه من میدونم بعد این روزا محاله

حال من ی ذره بهتر شه


دانلود

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی