زیباترین موزیک های ایران

موزیک های پاپ ایران

زیباترین موزیک های ایران

موزیک های پاپ ایران

برای سلامتی روح و روان خود اهنگ گوش میکنیم

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید مهدی همتی به نام فاصله با لینک مستقیم
دانلود موزیک جدید و بسیار زیبای مهدی همتی به نام فاصله با کیفیت بالا
Download The New "Mahdi Hemmati" Song "Fasele"
از جناب موزیک با دو کیفیت ۳۲۰ ، ۱۲۸
لینک پرسرعت دانلود آهنگ فاصله + پخش آنلاین

 

عکس کاور آهنگ جدید مهدی همتی به نام فاصله عکس جدید مهدی همتی

متن آهنگ مهدی همتی فاصله

 

حرف رفتنو نزن پای عشقمون بمون این به نفع هر دو مونه تو کنارمی ولی

حرفامو نمیشنوی پشت هم میاری بهونه

واسه این که بین ما فاصله قد نکشه هستیمو بپات میذارم توی روزای بدم

تو شدی همنفسم من برات کم نمیذارم

نفرین به تو اگه ی روز تنهام بذاری نفرین به تو اگه اسممو نیاری

همه عالمو آدم میدونن عاشقت هستم

نفرین به تو من میمیرم اگه نباشی

اگه نباشی

نمیبینی بغضمو این دل شکستمو نگو قسمتم همینه با تو من آرومم

لحظه هام شیرینه ته زندگیم همینه

واسه این که بین ما فاصله قد نکشه هستیمو بپات میذارم توی روزای بدم

تو شدی همنفسم من برات کم نمیذارم

نفرین به تو اگه ی روز تنهام بذاری نفرین به تو اگه اسممو نیاری

همه عالمو آدم میدونن عاشقت هستم

نفرین به تو من میمیرم اگه نباشی

اگه نباشی

تقصیر خودم نیست دل من آتیشه توی تنهایی نگرانت میشه توی غصه شکستن

حق این عاشق نیست مگه لایق نیست

که تا آخر عمر کنارت باشه

نفرین به تو اگه ی روز تنهام بذاری نفرین به تو اگه اسممو نیاری

همه عالمو آدم میدونن عاشقت هستم

نفرین به تو من میمیرم اگه نباشی

نفرین به تو اگه ی روز تنهام بذاری نفرین به تو اگه اسممو نیاری

همه عالمو آدم میدونن عاشقت هستم

نفرین به تو من میمیرم اگه نباشی

اگه نباشی


دانلود

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی