زیباترین موزیک های ایران

موزیک های پاپ ایران

زیباترین موزیک های ایران

موزیک های پاپ ایران

برای سلامتی روح و روان خود اهنگ گوش میکنیم

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید مسلم جمالپور به نام  خاطرات با لینک مستقیم
دانلود موزیک جدید و بسیار زیبای مسلم جمالپور به نام  خاطرات با کیفیت بالا
Download The New "Moslem Jamalpour" Song "Khaterat"
از جناب موزیک با دو کیفیت ۳۲۰ ، ۱۲۸
لینک پرسرعت دانلود آهنگ  خاطرات + پخش آنلاین

 

عکس کاور آهنگ جدید مسلم جمالپور به نام  خاطرات عکس جدید مسلم جمالپور

متن آهنگ مسلم جمالپور خاطرات

 

بدترین روزای عمرم داره بی تو سرمیشه داره عشق بینمون هر ثانیه کمتر میشه

این روزا که میگذره عیب نداره خیالی نیست منو توی خاطراتت جای خوبی بنویس

همه حرفایی که گفتی واسه من عادی نبود آرزوم غیر همون قولایی که میدادی نبود

از اون اول نمی شد روی تو حساب کنم حالا باید زیر بارون هی خداخدا کنم

همه حرفایی که گفتی واسه من عادی نبود آرزوم غیر همون قولایی که میدادی نبود

از اون اول نمی شد روی تو حساب کنم حالا باید زیر بارون هی خداخدا کنم

همه حرفایی که گفتی 

شک نکن به من که با تو مثه آیینه میمونم این نه ی عشقه نه عادت خودمم نمیدونم

وقتیکه دلت میگیره بهم میریزم دستات ازم جدا شه میمیرم

همه حرفایی که گفتی واسه من عادی نبود آرزوم غیر همون قولایی که میدادی نبود

از اون اول نمی شد روی تو حساب کنم حالا باید زیر بارون هی خداخدا کنم

همه حرفایی که گفتی واسه من عادی نبود آرزوم غیر همون قولایی که میدادی نبود

از اون اول نمی شد روی تو حساب کنم حالا باید زیر بارون هی خداخدا کنم


دانلود

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی