زیباترین موزیک های ایران

موزیک های پاپ ایران

زیباترین موزیک های ایران

موزیک های پاپ ایران

برای سلامتی روح و روان خود اهنگ گوش میکنیم

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید حامد شجاعی به نام  ساحل دریا با لینک مستقیم
دانلود موزیک جدید و بسیار زیبای حامد شجاعی به نام  ساحل دریا با کیفیت بالا
Download The New " Hamed Shojai" Song "Sahele Darya"
از جناب موزیک با دو کیفیت ۳۲۰ ، ۱۲۸
لینک پرسرعت دانلود آهنگ  ساحل دریا + پخش آنلاین

 

عکس کاور آهنگ جدید حامد شجاعی به نام  ساحل دریا عکس جدید حامد شجاعی

متن آهنگ حامد شجاعی ساحل دریا

 

من لب ساحل نسیم دریا چه حس نابی داره برا ما منو تو با هم شونه به شونه 

عشق منو تو خدا میدونه

گفتی میمونی بپای حرفات ی مرهمی تو برای دردام حس قشنگی از تو میگیرم

بدون تو از زندگی سیرم

همیشه باش با منه دیوونه بی تو عزیزم این خونه زندونه همیشه باش با منه دیوونه

بی تو عزیزم این خونه زندونه 

وقتیکه هستی توو خوابو رویام حس میکنم من کنار دریام غروب ساحل چشمای نازت

وقتیکه دستام داره نیازت

هوای بی تو جز تو میگیره طفلکی این دل بی تو میمیره من از تو دارم ترانه هامو

از تو میگیرم حس صدامو


دانلود

همیشه باش با منه دیوونه بی تو عزیزم این خونه زندونه همیشه باش با منه دیوونه

بی تو عزیزم این خونه زندونه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی