زیباترین موزیک های ایران

موزیک های پاپ ایران

زیباترین موزیک های ایران

موزیک های پاپ ایران

برای سلامتی روح و روان خود اهنگ گوش میکنیم

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید امیرحسین عمو زاد به نام  حواست نیست با لینک مستقیم
دانلود موزیک جدید و بسیار زیبای امیرحسین عمو زاد به نام  حواست نیست با کیفیت بالا
Download The New " Amirhossein Amouzad" Song "Havaset Nist"
از جناب موزیک با دو کیفیت ۳۲۰ ، ۱۲۸
لینک پرسرعت دانلود آهنگ  حواست نیست + پخش آنلاین

 

عکس کاور آهنگ جدید امیرحسین عمو زاد به نام  حواست نیست عکس جدید امیرحسین عمو زاد

متن آهنگ امیرحسین عمو زاد حواست نیست

 

هیشکی هیچوقت نفهمید چه عشقی دارم بهت انگار حسی نداشتم به هر کی بود قبلت

کاشکی می شد بمونی ی یکم سره حرفت غم توو چشمام نشسته ولی حواست نیست

عطر من جای عطرش روی لباست نیست حسو حالت به من مثل قبلا روانی نیست

دست توو دستش داری میریو حرف میزنی واسه اونم از عشقت داری دم میزنی

با کارات داری خنجر به قلبم میزنی دور زدی قلبمو رفتی با اون لعنتی

میاد اون روز بیبینم تو هم ناراحتی تف به این عشق به این حسو حال ساعتی

نارو بد جور زدی بهم برو باشه دستت من همه چیو دیدم برو دیگه بسه

از همه بازیاتون دیگه شدم خسته

هیشکی هیچوقت نفهمید میخوام تورو بد جور واسه تو بودم انگار ی وصله ی ناجور

تا شنیدی میخوامت شدی چقد مغرور

دست توو دستش داری میریو حرف میزنی واسه اونم از عشقت داری دم میزنی

با کارات داری خنجر به قلبم میزنی دور زدی قلبمو رفتی با اون لعنتی

میاد اون روز بیبینم تو هم ناراحتی تف به این عشق به این حسو حال ساعتی

ساعتی

دست توو دستش داری میریو حرف میزنی واسه اونم از عشقت داری دم میزنی

با کارات داری خنجر به قلبم میزنی


دانلود

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی