زیباترین موزیک های ایران

موزیک های پاپ ایران

زیباترین موزیک های ایران

موزیک های پاپ ایران

برای سلامتی روح و روان خود اهنگ گوش میکنیم

  • ۰
  • ۰

دنیای وارونه دانلود آهنگ جدید علیرضا حسین پور
Download New Music By Alireza Hoseinpoor Called Donyaye Varoone

دانلود آهنگ جدید علیرضا حسین پور به نام دنیای وارونه با کیفیت بالا
با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ دنیای وارونه

 

دانلود آهنگ جدید علیرضا حسین پور به نام دنیای وارونه عکس جدید علیرضا حسین پور عکس ها و موزیک های جدید علیرضا حسین پور

دانلود در ادامه مطلب

 

متن آهنگ علیرضا حسین پور دنیای وارونه

 

دنیای وارونه اینو خوب میدونه که من عاشق تو هستم

هر بار که میگفتی هستی قلبتو پیشم میذاشتی

چشممو رو همه میبستم

دنبال تو میگردم هر جا تو یه ستاره تو شب هام

که روشن میکنی کل دنیامو

یه کهکشونه تو قلبم تو ماه و آسمونش که

خیره میکنی سیاره چشمامو

♫♫♫

بی منطق تر از من مگه داریم اصلا

که اینجوری دیوونت باشه

دچار چشماتم هر جا باشی باهاتم

من همونم که عشق تو دنیاشه

بی منطق تر از من مگه داریم اصلا

که اینجوری دیوونت باشه

دچار چشماتم هر جا باشی باهاتم

من همونم که عشق تو دنیاشه

♫♫♫

دنیای وارونه اینو خوب میدونه که من عاشق تو هستم

هر بار که میگفتی هستی قلبتو پیشم میذاشتی

چشممو رو همه میبستم

دنبال تو میگردم هر جا تو یه ستاره تو شب هام

که روشن میکنی کل دنیامو

یه کهکشونه تو قلبم تو ماه و آسمونش که

خیره میکنی سیاره چشمامو


دانلود

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی