زیباترین موزیک های ایران

موزیک های پاپ ایران

زیباترین موزیک های ایران

موزیک های پاپ ایران

برای سلامتی روح و روان خود اهنگ گوش میکنیم

  • ۰
  • ۰

سخت بود دانلود آهنگ جدید امو بند
Download New Music By Emo Band Called Sakht Bood

دانلود آهنگ جدید امو بند به نام سخت بود با کیفیت بالا
با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ سخت بود

 

دانلود آهنگ جدید امو بند به نام سخت بود عکس جدید امو بند عکس ها و موزیک های جدید امو بند

دانلود در ادامه مطلب

 

متن آهنگ امو بند سخت بود

 

سخت بود باور اینکه دیگه نیست پیشمو رفت زود اونی که یادگار ازش فقط یه زخم بود

رو قلب من فقط یه زخم موند

روزام میگذشت پشت هم مثل هم یه دنیا حرف تو دلم تنها با خودم

نبود پیشم کسی جز خودم جز خدا این حس تنهایی که نشد ازم جدا

تا اونو دیدمش یه حال دیگه شد دلم نمیدونستم که چی میخوام بهش بگم

اونی که اومدو دلمو برد با خودش تموم زندگیم باهاش عوض شدش

نمیدونستم که چی درسته چی غلط یه حسی بهم میگفت که اونو میخوامش فقط

همون که میگفت تنهات نمیزارم تنهام گذاشت تا اینکه فهمید دوسش دارم

سخت بود باور اینکه دیگه نیست پیشمو رفت زود اونی که یادگار ازش فقط یه زخم بود

رو قلب من فقط یه زخم موند

ای کاش حسی که من بهش دارم اونم بهم داشت شاید الان پیشم بود و تنهام نمیذاشت

شاید که تنهام نمیذاشت

♫♫♫

قبل اون دلم پر بود از دنیا و آدماش اومد و یه کاری کرد که آروم شدم باهاش

حیف که این خوشی دووم نداشت حیف رفت و تنهام گذاشت

سخت بود باور اینکه دیگه نیست پیشمو رفت زود اونی که یادگار ازش فقط یه زخم بود

رو قلب من فقط یه زخم موند

ای کاش حسی که من بهش دارم اونم بهم داشت شاید الان پیشم بود و تنهام نمیذاشت

شاید که تنهام نمیذاشت


دانلود

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی