زیباترین موزیک های ایران

موزیک های پاپ ایران

زیباترین موزیک های ایران

موزیک های پاپ ایران

برای سلامتی روح و روان خود اهنگ گوش میکنیم

  • ۰
  • ۰

عطر خوبت دانلود آهنگ جدید امید شعبانی
Download New Music By Omid Shabani Called Atre Khoobet

دانلود آهنگ جدید امید شعبانی به نام عطر خوبت با کیفیت بالا
با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ عطر خوبت

 

دانلود آهنگ جدید امید شعبانی به نام عطر خوبت عکس جدید امید شعبانی عکس ها و موزیک های جدید امید شعبانی

دانلود در ادامه مطلب

 

متن آهنگ امید شعبانی عطر خوبت

 

خوش به حال قلبم که برات بی تابه

واسه ی حرفای آشنات بی خوابه

خوش به حال چشمام که تو رو میبینه

روی ماهت خیلی به دلم میشینه

زندگیم با عشقت داره زیبا میشه

خونه ی من با تو قد دنیا میشه

داره عطر خوبت تو هوا میپیچه

با نفس هات امشب چه هوایی میشه

زندگیم با عشقت داره زیبا میشه

خونه ی من با تو قد دنیا میشه

داره عطر خوبت تو هوا میپیچه

با نفس هات امشب چه هوایی میشه

♫♫♫

من با احساس تو عاشقونه جورم

واسه این عشق خوب به خودم مغرورم

من تو رو با احساس انتخابت کردم

عشقمو هر لحظه به تو ثابت کردم

زندگیم با عشقت داره زیبا میشه

خونه ی من با تو قد دنیا میشه

داره عطر خوبت تو هوا میپیچه

با نفس هات امشب چه هوایی میشه

زندگیم با عشقت داره زیبا میشه

خونه ی من با تو قد دنیا میشه

داره عطر خوبت تو هوا میپیچه

با نفس هات امشب چه هوایی میشه


دانلود

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی