زیباترین موزیک های ایران

موزیک های پاپ ایران

زیباترین موزیک های ایران

موزیک های پاپ ایران

برای سلامتی روح و روان خود اهنگ گوش میکنیم

  • ۰
  • ۰

بازنده دانلود آهنگ جدید علی حسن پور
Download New Music By Ali Hasanpour Called Bazande

دانلود آهنگ جدید علی حسن پور به نام بازنده با کیفیت بالا
با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ بازنده

 

دانلود آهنگ جدید علی حسن پور به نام بازنده عکس جدید علی حسن پور عکس ها و موزیک های جدید علی حسن پور

دانلود در ادامه مطلب

 

متن آهنگ علی حسن پور بازنده

 

چی آوردم سرت تو نگات پر درده

چرا دستات سرده لبات که میلرزه

گفتم من نباشم زندگیت آرومه

چی آوردن سرت که دلت آشوبه

رفتم که نباشم خواستم که تنبیه شم

جنگیدم پای تو نخواستم تحقیر شم

عشقم کافی نبود واسه با تو بودن

بدجور کم آوردم از من دورت کردن

احساسمو له کردم که خوشبخت بشی

طوری میرم که حتی دلتنگ نشی

بازنده بود بد پر و بالم شکست

رفتم که بیشتر از این عاشقم نشی

احساسمو له کردم که خوشبخت بشی

طوری میرم که حتی دلتنگ نشی

بازنده بود بد پر و بالم شکست

رفتم که بیشتر از این عاشقم نشی

♫♫♫

رفتم که نباشم خواستم که تنبیه شم

جنگیدم پای تو نخواستم تحقیر شم

عشقم کافی نبود واسه با تو بودن

بدجور کم آوردم از من دورت کردن

احساسمو له کردم که خوشبخت بشی

طوری میرم که حتی دلتنگ نشی

بازنده بود بد پر و بالم شکست

رفتم که بیشتر از این عاشقم نشی

احساسمو له کردم که خوشبخت بشی

طوری میرم که حتی دلتنگ نشی

بازنده بود بد پر و بالم شکست

رفتم که بیشتر از این عاشقم نشی

 

دانلود

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی