زیباترین موزیک های ایران

موزیک های پاپ ایران

زیباترین موزیک های ایران

موزیک های پاپ ایران

برای سلامتی روح و روان خود اهنگ گوش میکنیم

  • ۰
  • ۰

بانوی زیبای من دانلود آهنگ جدید ایرام
Download New Music By Iram Called Banooye Zibaye Man

دانلود آهنگ جدید ایرام به نام بانوی زیبای من با کیفیت بالا
با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم از نیک موزیک
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ بانوی زیبای من

 

دانلود آهنگ جدید ایرام به نام بانوی زیبای من عکس جدید ایرام عکس ها و موزیک های جدید ایرام

دانلود در ادامه مطلب


متن آهنگ ایرام بانوی زیبای من

 

از همه جا سوی تو رو آورم

کوچه ی باران زده ی خاطرات

کاش شبی از دل تو بگذرم

گاه پر از مهری و گاه مهربان

غرق پریشانی و آرامشی

بانوی تقدیر مه آلود من

باز منو سوی کجا میکشی

باز منو سوی کجا میکشی

بانوی زیبای من ای همه دنیای من

بانوی زیبای من ماه بلندای من

از تو پریشان شده این دل شیدای من

میرود از پی تو خاطر تنهای من

بانوی زیبای من ای همه دنیای من

بانوی زیبای من ماه بلندای من

از تو پریشان شده این دل شیدای من

میرود از پی تو خاطر تنهای من

♫♫♫

مقصد من طاق دو ابروی تو

میدو آهوی دلم سوی تو

قایق افتاده به دریا منم

موج براید ز دل و روی تو

موج براید ز دل و روی تو

وای ز دست تو و گیسوی تو

گیسوی تو سهر تو جادوی تو

باز کنی پنجره را رو به من

میکشد هر روز دلم سوی تو

میکشد هر روز دلم سوی تو

بانوی زیبای من ای همه دنیای من

بانوی زیبای من ماه بلندای من

از تو پریشان شده این دل شیدای من

میرود از پی تو خاطر تنهای من

بانوی زیبای من ای همه دنیای من

بانوی زیبای من ماه بلندای من

از تو پریشان شده این دل شیدای من

میرود از پی تو خاطر تنهای من

دانلود

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی