زیباترین موزیک های ایران

موزیک های پاپ ایران

زیباترین موزیک های ایران

موزیک های پاپ ایران

برای سلامتی روح و روان خود اهنگ گوش میکنیم

  • ۰
  • ۰

 

دانلود آهنگ مسیح و آرش AP به نام بعد از تو با بالاترین کیفیت

Download New Music By Masih & Arash AP Called Bad Az To

ترانه و آهنگسازی: مهدی دارابی ؛ تنظیم, میکس و مستر: مسعود جهانی

 

عکس دانلود آهنگ جدید مسیح و آرش AP با نام بعد از تو

 

دانلود آهنگ جدید مسیح و آرش AP با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید مسیح و آرش AP در دو کیفیت متفاوت از نسل موزیک

 

متن آهنگ مسیح و آرش AP با نام بعد از تو

 

کنار هر کی میشینم تورو میبینم
به کجای آسمون تو پر کشیدی من که رو زمینم
تو چه رنگی رو دلم زدی که هر جا میرم
یه گوشه کز میکنم زل میزنم رو در و دیوار عکستو میبینم
بعد از تو هر کی اومد دو سه روزی تو دلم مهمون شد و رفت
هوس برد تورو آخرم منو دوباره باز از پا درآورد
بعد از تو هر کی اومد دو سه روزی تو دلم مهمون شد و رفت
هوس برد تورو آخرم منو دوباره باز از پا درآورد


بعد تو این دلم نشد دیگه مثل قبلنا
رفتن تو خیلی ساده کرده بد عوض منا
آخه مگه این دل من این حرفا حالیشه
بعد تو دیگه نتوسنت با هیشکی قاطی شه
بعد از تو هر کی اومد دو سه روزی تو دلم مهمون شد و رفت
هوس برد تورو آخرم منو دوباره باز از پا درآورد
بعد از تو هر کی اومد دو سه روزی تو دلم مهمون شد و رفت
هوس برد تورو آخرم منو دوباره باز از پا درآورد

دانلود

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی