زیباترین موزیک های ایران

موزیک های پاپ ایران

زیباترین موزیک های ایران

موزیک های پاپ ایران

برای سلامتی روح و روان خود اهنگ گوش میکنیم

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید امیر غلامی به نام No Name با لینک مستقیم
دانلود موزیک جدید و بسیار زیبای امیر غلامی به نام No Name با کیفیت بالا
Download The New "Amir Gholami" Song " No Name"
از جناب موزیک با دو کیفیت ۳۲۰ ، ۱۲۸
لینک پرسرعت دانلود آهنگ No Name + پخش آنلاین

 

عکس کاور آهنگ جدید امیر غلامی به نام No Name عکس جدید امیر غلامی

 

متن آهنگ امیر غلامی No Name

مثه شب مشکیه اون رنگ چشات آره مخصوص منه خوده نگات

عشق تو چقد فوق العادس

 عاشق تو شدن خیلی سادس

عشق منی جون منی تموم دنیای منی کم نکن از دلبریات که میمیرم با ی نگات

آروم آروم بیا گلم که بگیرم دست تورو

حتی بخوام نمیتونم پیدا کنم مثل تورو

پیدا کنم مثل تو رو

دلبریات طعم لبات منو میکشه باز همه ناز و ادات

حالو هوات حتی اون نفسات

حال چشات دلو داده به باد

عشق منی جون منی تموم دنیای منی کم نکن از دلبریات که میمیرم با ی نگات

آروم آروم بیا گلم که بگیرم دست تورو

حتی بخوام نمیتونم پیدا کنم مثل تورو

عشق منی جون منی تموم دنیای منی کم نکن از دلبریات که میمیرم با ی نگات

آروم آروم بیا گلم که بگیرم دست تورو

حتی بخوام نمیتونم پیدا کنم مثل تورو

 

دانلود

نظرات (۱)

  • معرفی سایت عالی برای کسب درآمد
  • سلام.

    میخوام یه سایت بهتون معرفی کنم که باهاش می تونید درآمد نقدی کسب کنید.

    روشش هم به این صورته که مثل من با معرفی سایت به دیگران حق الزحمه معرفی اخذ می کنید.

    علاوه بر این ، توی سایت دینون می تونید غرفه درست کنید و محصولات خودتون رو به صورت رایگان بفروشید و اینطوری درآمد جداگانه ای داشته باشید.

    آدرس سایت :   https://dinon.ir/Caller/47

    من مهسا شایگان هستم و این هم آدرس صفحه من توی این سایته : https://dinon.ir/User/47

    اگر سوالی بود در خدمت شما هستم و برای من پیام بفرستید : https://dinon.ir/Message/47

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی