زیباترین موزیک های ایران

موزیک های پاپ ایران

زیباترین موزیک های ایران

موزیک های پاپ ایران

برای سلامتی روح و روان خود اهنگ گوش میکنیم

  • ۰
  • ۰

 

دانلود آهنگ جدید کارن فکوری به نام تظاهر با لینک مستقیم
دانلود موزیک جدید و بسیار زیبای کارن فکوری به نام تظاهر با کیفیت بالا
Download The New "Karen Fakoori" Song "Tazahor"
از جناب موزیک با دو کیفیت ۳۲۰ ، ۱۲۸
لینک پرسرعت دانلود آهنگ تظاهر + پخش آنلاین

 

عکس کاور آهنگ جدید کارن فکوری به نام تظاهر عکس جدید کارن فکوری

 

متن آهنگ کارن فکوری تظاهر

تو از این بدترم باشی فقط هم بند میخواستم 

تو نیستی خیلی از روزا تظاهر میکنم خوبم ببین با من چی کار کردی

که دائم غرق آشوبم

ی عمره من بجای عشق ازت بی مهری میبینم نمیدونم کجا کی من

از این دلتنگی میمیرم

از این دلتنگی میمیرم

تو امروزو کنارم باش من از فردا نمیترسم به حدی غرق اشکامم

که از دریا نمیترسم

تو امروزو کنارم باش من از فردا نمیترسم به حدی غرق اشکامم

که از دریا نمیترسم

تو از این بدترم باشی ازت دست برنمیدارم نمیدونم ولی شاید به تو

چیزی بدهکارم

گناه من فقط این بود کمی لبخند میخواستم برام دنیا ی زندون بود

فقط هم بند میخواستم

تو امروزو کنارم باش من از فردا نمیترسم به حدی غرق اشکامم

که از دریا نمیترسم

تو امروزو کنارم باش من از فردا نمیترسم به حدی غرق اشکامم

که از دریا نمیترسم

 

دانلود

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی