زیباترین موزیک های ایران

موزیک های پاپ ایران

زیباترین موزیک های ایران

موزیک های پاپ ایران

برای سلامتی روح و روان خود اهنگ گوش میکنیم

  • ۰
  • ۰

 

دانلود رایگان آهنگ جدید علی مرتضوی به نام دلربا با لینک مستقیم
دانلود موزیک جدید و بسیار زیبای علی مرتضوی به نام دلربا با کیفیت بالا
Download The New " Ali Mortazavi" Song "Delroba"
از جناب موزیک با دو کیفیت ۳۲۰ ، ۱۲۸
لینک پرسرعت دانلود آهنگ دلربا + پخش آنلاین

 

عکس کاور آهنگ جدید علی مرتضوی به نام دلربا عکس جدید علی مرتضوی

 

متن آهنگ علی مرتضوی دلربا

 

غروب شد هوای تو زد بسرم به عشق تو از خونه بیرون زدم توو کوچه منتظر تو میشینم

تا شاید ی لحظه رد شی از پیشم

شبو روز تو این کوچه خیابونا به یادت قدم میزنم من اینجا شبو روز تو این کوچه خیابونا

به یادت قدم میزنم من اینجا

یار خوشگل تویی ای دلربا بیا باز پیشم ای دلربا جون من تویی ای دلربا یار خوشگل تویی ای دلربا بیا باز پیشم

ای دلربا جون من تویی ای دلربا 

مردم این شهر میدونن من عاشقتم واسه دیدنت مدام در خونتم تو تنها بهونه واسه زنده بودنی

دلیل زندگیم بگو با منی

شبو روز تو این کوچه خیابونا به یادت قدم میزنم من اینجا شبو روز تو این کوچه خیابونا

به یادت قدم میزنم من اینجا

یار خوشگل تویی ای دلربا بیا باز پیشم ای دلربا جون من تویی ای دلربا یار خوشگل تویی ای دلربا بیا باز پیشم

ای دلربا جون من تویی ای دلربا

 

دانلود

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی