زیباترین موزیک های ایران

موزیک های پاپ ایران

زیباترین موزیک های ایران

موزیک های پاپ ایران

برای سلامتی روح و روان خود اهنگ گوش میکنیم

  • ۰
  • ۰

 

دانلود آهنگ جدید شهاب ایزدی به نام  آینده با لینک مستقیم
دانلود موزیک جدید و بسیار زیبای شهاب ایزدی به نام  آینده با کیفیت بالا
Download The New "Shahab Izadi" Song "Ayandeh"
از جناب موزیک با دو کیفیت ۳۲۰ ، ۱۲۸
لینک پرسرعت دانلود آهنگ  آینده + پخش آنلاین

 

عکس کاور آهنگ جدید شهاب ایزدی به نام  آینده عکس جدید شهاب ایزدی

 

متن آهنگ شهاب ایزدی آینده

 

من چی بخوام از تو بجز تو میمیرم واسه چشاتو زنده میشم با تو از نو

این همون عشقه دیگه آره حتما خودشه تو تموم قلبمی صبر کنم که چی بشه

وقتی دستات واسه من معنی آرامشه

آینده چه خوش آینده وقتی میخنده عشقم دوس دارم

بخند واسم خنده هات چنده عشقم عشقم   

این روزا حالو هوام پره اتمسفر عشقه

هر کی خواس بره بره اون که باید نره عشقه

وای چقد خوبه که تو دستمو میگیری محکم همه چیزم انگاری سره جاشه غیر قلبم

آینده چه خوش آینده وقتی میخنده عشقم دوس دارم

بخند واسم خنده هات چنده عشقم عشقم

آینده چه خوش آینده وقتی میخنده عشقم دوس دارم

بخند واسم خنده هات چنده عشقم عشقم

 

دانلود

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی