زیباترین موزیک های ایران

موزیک های پاپ ایران

زیباترین موزیک های ایران

موزیک های پاپ ایران

برای سلامتی روح و روان خود اهنگ گوش میکنیم

  • ۰
  • ۰

 

دانلود آهنگ جدید پیام جعفری به نام  همه دنیام با لینک مستقیم
دانلود موزیک جدید و بسیار زیبای پیام جعفری به نام  همه دنیام با کیفیت بالا
Download The New "Payam Jafari" Song "Hame Donyam"
از جناب موزیک با دو کیفیت ۳۲۰ ، ۱۲۸
لینک پرسرعت دانلود آهنگ  همه دنیام + پخش آنلاین

 

عکس کاور آهنگ جدید پیام جعفری به نام  همه دنیام عکس جدید پیام جعفری

 

متن آهنگ پیام جعفری همه دنیام

من به هر کی که مال منی تو نمیدونم چرا لبخند میزنی تو نگو حرفامو نخوندی هنوز از توو چشمام 

نگو نمیدونی هنوزم تویی همه ی دنیام 

نباید جای تو پیشم خالی باشه دلم واسه ی داشتن تو در تلاشه من به هر در میزنم تا تو بیای کنارم

من بجز خواستن تو کاری دیگه ندارم

همه دنیام شدی همه دنیام تویی تو خودت خوب میدونی اونکه میخوام تویی دلم عاشق شده از خودش بیخوده

شبو روزش تویی تو هی توو فکر تویه

همه دنیام شدی همه دنیام تویی تو خودت خوب میدونی اونکه میخوام تویی دلم عاشق شده از خودش بیخوده

شبو روزش تویی تو هی توو فکر تویه

جلو چشمام میای و میری نمیدونی دلم رفت توو نگاهت نگامو جز تو به روی همه زود بست زندگی دیگه نمیمونه برام

وقتی نباشی نمیدونی واسه این دل تو همه حالو هواشی

همه دنیام شدی همه دنیام تویی تو خودت خوب میدونی اونکه میخوام تویی دلم عاشق شده از خودش بیخوده

شبو روزش تویی تو هی توو فکر تویه

همه دنیام شدی همه دنیام تویی تو خودت خوب میدونی اونکه میخوام تویی دلم عاشق شده از خودش بیخوده

شبو روزش تویی تو هی توو فکر تویه

همه دنیام شدی همه دنیام تویی تو خودت خوب میدونی اونکه میخوام تویی دلم عاشق شده از خودش بیخوده

شبو روزش تویی تو هی توو فکر تویه

همه دنیام شدی همه دنیام تویی تو خودت خوب میدونی اونکه میخوام تویی دلم عاشق شده از خودش بیخوده

شبو روزش تویی تو هی توو فکر تویه

 

دانلود

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی