زیباترین موزیک های ایران

موزیک های پاپ ایران

زیباترین موزیک های ایران

موزیک های پاپ ایران

برای سلامتی روح و روان خود اهنگ گوش میکنیم

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده به نام پای ثابتم با بالاترین کیفیت

Download New Music By Mohsen Ebrahimzadeh Called Paye Sabetam

ترانه و آهنگسازی: محسن ابراهیم زاده ؛ تنظیم, میکس و مستر: میثم اکبری

 

عکس دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده با نام پای ثابتم

 

دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده در دو کیفیت متفاوت از نسل موزیک

 

متن آهنگ محسن ابراهیم زاده با نام پای ثابتم

 

نفسم بنده به نفس توئه
این دیوونه که همه کس توئه
من که بیخوابیام حتی بیداریام دست توئه
باز دو تا چشمی روبرومه
که هی دیدنش هر روز واسم آرزومه
با اینکه من کنارشم هی
نگرانشم دیوونه تکیه گاهشم
من بیقرارتم بدجوری خرابتم
واسه دوست داشتن تو من یه پای ثابتم
من بیقرارتم بدجوری خرابتم
واسه دوست داشتن تو من یه پای ثابتم


قلبت بنا نیست از من دیگه دورشه
هر روز یجوری شه که دیدنت جورشه
هرکی نمیتونه ببینه دورشه
تو خوشی با دلم
باز دو تا چشمی روبرومه
که هی دیدنش هر روز واسم آرزومه
با اینکه من کنارشم هی
نگرانشم دیوونه تکیه گاهشم
من بیقرارتم بدجوری خرابتم
واسه دوست داشتن تو من یه پای ثابتم
من بیقرارتم بدجوری خرابتم
واسه دوست داشتن تو من یه پای ثابتم


من بیقرارتم بدجوری خرابتم
واسه دوست داشتن تو من یه پای ثابتم
من بیقرارتم بدجوری خرابتم
واسه دوست داشتن تو من یه پای ثابتم


دانلود

نظرات (۱)

  • خرید بک لینک
  • وقت معتبر شدن وب سایت شماست .
    پیشنهاد می کنم با پکیج های سامانه شیک رنک رتبه سایت خود را بصورت فوری و طبیعی افزایش دهید .

    1- سفارش پکیج ورودی گوگل

    2- پکیج خرید بک لینک فالو با کیفیت و ارزان


    4- پکیج بازدید ویژه (با ای پی ایرانی و خارجی)

    5- پکیج بک لینک انبوه و با کیفیت با 50 درصد تخفیف در طرح زمستانه

    6- تبلیغات مستقیم در گوگل

    و ده ها خدمات حرفه ای دیگر ..

    سامانه شیک رنک دارای لوگوی دیجیتال و نماد اعتماد الکترونیک 2 ستاره از وزارت صنعت و معدن

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی