زیباترین موزیک های ایران

موزیک های پاپ ایران

زیباترین موزیک های ایران

موزیک های پاپ ایران

برای سلامتی روح و روان خود اهنگ گوش میکنیم

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید سیامک عباسی بنام بگو یادته منو

دسته بندی : آهنگ غمگین, تک آهنگ تاریخ : ۲۰ام آذر, ۱۳۹۶

دانلود آهنگ جدید سیامک عباسی بنام بگو یادته منو

دانلود آهنگ جدید سیامک عباسی بنام بگو یادته منو با بالاترین کیفیت

Download New Music Siamak Abbasi – Bego Yadete Mano

ترانه: سیامک عباسی , موزیک: سیامک عباسی و مرتضی علی نقی , تنظیم: هادی سالاری

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید سیامک عباسی بنام بگو یادته منو :

برگا که مى ریزن، مى رقصن تو باد
از خاطره لبریزن، بگو یادته منو
من عاشق پاییزم، دلم موهاتو مى خواد
باز پاییزه عزیزم، بگو یادته منو
بریدش از من، برید و دل کند
کاشکى مى شد باشه پیشم، گذشته هرچند
به راهش ادامه داد و
به راهم ادامه دادم
بُریدیم از هم، بُریدیم از هم
نگاهش به سمت تقدیر
به پاهام که قفل و زنجیر
بُریدیم از هم، بُریدیم از هم
دوست داشتن تو واسه من یه مرهمه، درد نیست
تقدیر این بود که ازت دور باشم، تقدیر با من همدرد نیست
خیلى حرفا موند بینمون، فرصت نشد به هم بگیم
مى گذرن به وقت تو تا ابد، ساعت هاى زندگیم
بریدش از من، برید و دل کند
کاشکى مى شد باشه پیشم، گذشته هرچند
به راهش ادامه داد و
به راهم ادامه دادم
بُریدیم از هم، بُریدیم از هم
نگاهش به سمت تقدیر
به پاهام که قفل و زنجیر
بُریدیم از هم، بُریدیم از هم


دانلود

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی